컴퓨터 공학

완성1

혼새미로 2015. 11. 26. 03:01
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We see a lot of mods that start out strong, produce a lot of great looking content, and never quite make the last step of getting it into the player's hands. This section will help you get into a release mode where you're driving towards producing a releasable version of your mod.

We chose five weeks as a starting estimate of the time it'll take to get from normal development mode to a shippable version. It's likely you'll get better, and hence faster, at this with successive releases. If your mod is larger in scope, or your team is substantially international, then it is likely to take more than five weeks, though the steps will be similar to the following.. If possible, try and get the team to commit a few hours of every day to the mod for this period of time. If some team members can't do that, you're probably better off removing them from the shipping process. Get them to hand their part to someone else on the team who can put in the required effort. Shipping a product, even a small product, is hard and requires a substantial commitment.

 

  우리는 열정적으로 시작하여 많은 판매를 한 모드와 플레어어의 손에 들지도 못한 모드를 많이 봐왔다.

이 공간은 당신이 모드를 개작할수 있도록 도와줄것이다.

  우리는 노말버전이 적합하게 만들어질수 있는 시간을 5주정도로 잡았다. 이시간은 성공적인 개작을 위해 가장 최소한의 시간일 것이다. 만약 당신의 모드의 범위가 넓거나 또는 당신의 팀이 국제적이라면 5주 이상의 시간이 걸리지만, 이러한 단계는 다음과 유사할 것이다. 만약 가능할것같으면 매일 조금의 시간을 위해 일하는 자를 고용해보아라. 만약 어떤 팀멤버가 할수없다면, 당신은 아마도 진행 상황으로부터 그들을 잘라야 하는게 좋을것이다. 그들중에서 어떤 역할을 맡을수 있는자를 사용해라. 제품을 운반하는것(심지어 작은 제품이라도)은 어렵고 실질적인 수행을 요구한다.

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